Zasady przyjęć na studia

  • ukończenie studiów pierwszego stopnia lub jednolitych studiów magister­skich, oraz
  • posiadanie kompetencji umożliwiających podjęcie studiów na tym kierunku.
  1. Zarejestrować się internetowo, jako kandydat/kandydatka na studia i terminowo dokonać opłaty rekrutacyjnej.
  2. Przekazać wymagane dokumenty* w wyznaczonym terminie.
  3. Poddać się dwuetapowej procedurze kwalifikacyjnej, która może być różna dla poszczególnych kierunków (zob. Parametry do opisu zasad przyjęć na studia II stopnia).
  • życiorys (CV) uwzględniający wykształcenie, zatrudnienie i ewentualne doświadczenie zawodowe,
  • dyplom studiów pierwszego stopnia wraz z suplementem lub zaświadczenie o ukończeniu studiów,
    (uczelnia nie przechowuje oryginałów dokumentów, zatem składając dokumenty zaleca się posiadanie kserokopii dyplomu i suplementu, które zostaną poświadczone za zgodność z oryginałem), 
  • dokument tożsamości (do wglądu),
  • dodatkowe dokumenty, dokumentacje prac własnych i oświadczenia lub ewentualne deklaracje preferencji specjalności, wymagane przez Wydziałową Komisję Rekrutacyjną danego wydziału. Spis dodatkowych dokumentów jest publikowany na stronach odpowiednich wydziałów.
  • dokumentu legalizacyjnego lub Apostille (do wglądu),
  • tłumaczenia dyplomu na język polski wykonanego przez polskiego tłumacza przysięgłego – tylko w przypadku posiadania dyplomu wydanego w języku innym niż język angielski.

Zasady i organizacja przyjęć na studia II stopnia 2024/2025

Pobierz plik (pdf, 753,93 kB)

Postępowanie z dyplomem uzyskanym poza polskim systemem oświaty

Pobierz plik (pdf, 123,86 kB)